Преподаватели и студенти
от специалност "Връзки с обществеността" в Югозападния университет
"Неофит Рилски" участваха в ежегодното национално издание "Денят на
Бернайс". В рамките на събитието, организирано
от
Българското дружество за връзки с обществеността, съвместно със СУ
"Св. Климент Охридски" се състоя и студентският конкурс "Като
Бернайс".
Югозападният университет
бе представен от два отбора, в които участваха второкурсниците
Антония Танчева, Никол Цветкова, Теодор Димитров с ментор ас. д-р
Милена Янкова и Изабел Иванова, Анна-Мария Цолова и Силвия Соколова
с ментор доц. д-р Димитрина Стефанова. Вторият отбор бе отличен
със Специалната награда в
конкурса.
Студентите
трябваше да представят и защитят своите креативни идеи на тема
"Ерата на инфлуенсърите - идентичност и
измеримост"
пред 8-членно жури, съставено от представители на практиката
и университетски преподаватели.
Доц. д-р Димитрина
Стефанова и ас. д-р Милена Янкова, освен като ментори на отборите и
участници в журито, бяха панелисти в кръглата маса "Етика на
влиянието - инфлуенсъри и последователи". Те заедно с колеги
преподаватели от други университети и изявени представители на
практиката дискутираха академичния подход и изследванията на
етичната страна на комуникациите в ерата на социалните мрежи,
отговорността на инфлуенсърите и компаниите, връзките
инфлуенсър-скандал - бизнес-етичност.
В последния ден на
изданието в "Деня на Бернайс 2019" представителите на Югозападния
университет се включиха активно в
конференцията "Ерата на инфлуенсърите - край или ново начало" с
участието на популярни влогъри и инфлуенсъри.
Талантливите и
мотивирани студенти от специалност "Връзки с обществеността" за
пореден път доказаха своята отлична университетска подготовка на
национално ниво. Това е поредната награда, която студентите
по PR
печелят. Успехите им са резултат и на непрестанната и
целенасочена работа на катедра "Връзки с обществеността",
ръководена от доц. д-р Славянка Ангелова.