Бизнес маркетинг и реклама
Форма на обучение
/
Информационен пакет
Акредитация
Програмата е акредитирана до следваща акредитация, съгласно чл. 81, ал. 2 от ЗВО 2021 година.
Обучение
Обучението се извършва от Стопански факултет.
Анотация
Специалистите, завършили специалност "Бизнес маркетинг и
реклама" придобиват задълбочени теоретични знания и практически
умения свързани с пазарната стратегия, рекламната стратегия и
маркетинговите проучвания; с новите методи и техники за вземане на
иновативни решения за разработването на атрактивни продукти, които
да достигнат до целева аудитория; с прилагането на новите
технологии и инструменти за създаване на конкурентни продукти и
иновативни марки в дигиталната ера. Обучението на студентите по
тази специалност включва задължителна специализираща подготовка и
избираеми дисциплини. Създават се предпоставки и възможности при
използване на целият арсенал от познания.
Изучават се основите и принципите, върху които се изгражда
съвременния модерен маркетинг, като се използва чуждият опит в тази
насока. Формират се умения за адекватно вземане на решения, както и
на превантивни мерки за избягване на риска в условията на
непрекъснати промени. Придобиват се практически знания по
възможните пазарни и рискови проблемни ситуации, както и извеждане
на алтернативни решения за тяхното преодоляване в условията
на конкуренция и неопределеност в пазарната конюнктура.