1. Организира и
осъществява деловодната обработка посредством автоматизирана
информационна система, включително система за архивиране и
съхраняване на кореспонденцията и документацията на университета и
по основни звена.
2. Приема, завежда, проучва и насочва по
компетентност входящата кореспонденция (жалби, заявления, писма,
призовки, становища, предложения, препоръки и друга
документация).
3. Извежда и
изпраща по предназначение изходящата кореспонденция и извършва
вътрешна куриерска дейност.
4. Извършва
справки и изготвя заверени копия на документи, съхранявани в
деловодния архив, организира експертиза за ценността на
документите, съхранявани в архива, тяхната обработка и предаване в
държавен архив.
5. Организира
съгласуването и внасянето за заседания на органите за управление на
проекти на актове;
6. Поддържа архив
на внесените, разгледаните и приетите от органите за управление
проекти на актове, решения и осигурява необходимата информация за
академичните и административните
структури.
7. Изготвя справки
и отчети за дейността, свързана с административното обслужване на
физическите и юридическите лица.
8. Организира
прием на ректора/деканите по постъпили искания (заявления), жалби и
протести, сигнали и предложения.
9. Координира
предоставянето на навременна, точна и пълна информация и оказването
на съдействие на основните и обслужващите
звена.
10. Осигурява
административно обслужване на физически и юридически лица по
въпроси и дейности, свързани с изпълнението на присъщите за
университета дейности.
11. Отговаря и
координира дейности по публикуване на документи и материали на
университета/основните звена в Интернет
сайта.
Последна промяна: 2018-02-26