1. Организира и осъществява деловодната обработка посредством автоматизирана информационна система, включително система за архивиране и съхраняване на кореспонденцията и документацията на университета и по основни звена.

2. Приема, завежда, проучва и насочва по компетентност входящата кореспонденция (жалби, заявления, писма, призовки, становища, предложения, препоръки и друга документация).

3. Извежда и изпраща по предназначение изходящата кореспонденция и извършва вътрешна куриерска дейност.

4. Извършва справки и изготвя заверени копия на документи, съхранявани в деловодния архив, организира експертиза за ценността на документите, съхранявани в архива, тяхната обработка и предаване в държавен архив.

5. Организира съгласуването и внасянето за заседания на органите за управление на проекти на актове;

6. Поддържа архив на внесените, разгледаните и приетите от органите за управление проекти на актове, решения и осигурява необходимата информация за академичните и административните структури.

7. Изготвя справки и отчети за дейността, свързана с административното обслужване на физическите и юридическите лица.

8. Организира прием на ректора/деканите по постъпили искания (заявления), жалби и протести, сигнали и предложения.

9. Координира предоставянето на навременна, точна и пълна информация и оказването на съдействие на основните и обслужващите звена.

10. Осигурява административно обслужване на физически и юридически лица по въпроси и дейности, свързани с изпълнението на присъщите за университета дейности.

11. Отговаря и координира дейности по публикуване на документи и материали на университета/основните звена в Интернет сайта.

Last modified: 2018-02-26